Cumartesi, Mart 17, 2012

..YOK..

Evinin önünden geçiyorum her gün,
Üç beş sıra gözüme ilişti evvel
Bir sabahına haberini aldım
Kapısı kilitliydi, taşınmış meğer.
Bir kere seslenebilseydim eğer,
Değerdi belki eli elime, bilmem..

Kayıbım şu sıralar, meyhane yolundayım.
Eksik değil yanımda rakım, şarabım..
Ah etmeli bir yerde, derbeder
Onu düşünmekteyim yine, içkime meze.
Kayıbım.. kayıbım kayıp,
Bilmiyorum şimdi nerededir..?
Yağmur yüzüme tükürür gibi yağıyordu,
O sabah geç ayıldım biraz
Güneş, heybetli bana küfrediyordu..

Yolumu kaybettim..yolunu kaybettim..
Bir kere seslenebilseydim eğer,
Bir gün bir köşede, aynı yolda bulurdum
Belki yağmur ve güneş benden olurdu
Bilemem…
Taşınmıştı, bir daha göremedim.
Evinin önünden geçiyorum her gün,
YOK  …


16-03-2012                                                         Özkan ERDAŞ



...Sonsuz'dan bir metin daha...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder