Salı, Mart 06, 2012

.. Müsvette Sayfalara..

Temize geçtim..
Ne karalanmışsa ardıma
Bilmiyorum, duymadım.
Ellerimde ikide bir biten kalemler
Sürekli değişiyor yazılarda renklerim.
Ben ne yazdığımı biliyorum.
Onlardan değilim..
Küfür edilmesin ardıma
Yanlış söylenmesin sıfatımdan
Tüm karalanmış sayfalarıyla
Geçmişin defterini
Kopartıp kopartıp attım, yaktım.

Temize geçtim..
Onlardan değilim ben.
Adamlığım da kendime
Şairliğim de öylecene
Ne dedilerse ardımdan duymadım.
Bilmiyorum..
                            Boş beyaz sayfalarım yoktur
                       Belki bulamayacağımdır.
                  Üç beş karalanmış yazılar olsun,
               Dert değil, temize çekerim…

Şiirlerim okunaklı olsun yeter,
Adamlığımı gizlediklerim …

01-02-2012                                                      Özkan ERDAŞ


...Sonsuz'dan bir metin daha...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder