Salı, Mart 06, 2012

..Yazar Değil Şairim..

Romanlarım yok benim,
Kalın cilt, yedinci basım falan..
Denemedim de değil hani,
‘Denizler Altında Yirmi Bin Fersah’..
Tek bitirebildiğim kitap.

İki cümleyle anlatılır,
Alt alta dizilidir,
Özdür, açıktır, mesajdır…
Şiirlerle edebiyat,
Şairlerle biyad..

Bir Attila sevdasıdır al git..
Nazım Hikmet niyetinde,
Can Baba edasında…
Kaptan’ım, Mavi Gözlü Dev’im, Baba’m..
Onca okudum, onca yazıyorum..

Romanlarım yok benim.
Şiir kitaplarımla beslenirim.
Belki kendime yazar, gülerim,
Şair geldim,
          Şair gördüm,
                     Az gördüm, çok buldum.

Galiba şair öleceğim.
                       Kitaplığım da boş değil…

11-01-2012                                                    Özkan ERDAŞ



...Sonsuz'dan bir metin daha...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder