Salı, Mart 06, 2012

.. Derinden'dir..

O kadar da uzun boylu değilmiş..
Kelepçe sıkılı ellerin,
Bir lokma takılıp kalacak boğazına
Derinlerin derininden nefessiz,
Besmelesiz çekip gideceksin..
Nerede görülmüşse suyun yandığı
İçtiğin sulardan ateşe döneceksin.

Keskin nişancını gözü üzerinde
Ekin tarlasında buğday ara dur
Elin kolun kesilecek hayattan,
Azami hızda girdiğin virajdan
Ben sağ sen selamet…
Tek sıçramada tuttum ya sıkıca
Asılsam da elimde kalacak gibi,
Düğüm düğüm çözülüyor zaman
Ardı sıra beni alt edecekmiş..

Açılmaz kapılardan dön,
Peyderpey peri masalı değilya bu,
Yalanlar niyetinden aslın oyuncağı;
Lodosların seyrinde pervasızım,
Ben de prens değilim
Ak atım ala boyalı..
Ah atım… Vah atım…

21-02-2012                                                  Özkan ERDAŞ


...Sonsuz'dan bir metin daha...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder