Cumartesi, Mart 17, 2012

.. Gündüz Gözüm..

Epey olmuş bekliyorum..
Uçuruma yakın gözlerimde hüzün
Bir tutam yanımsın, uzansam belki..
Bir o kadar da uzak, yetişemediğim.
Elim ayağım kesilmiş, yorgunum,
Koşamazım peşinden, koşsam belki..

Epeydir varsın biliyorum..
Demini almayan gecenin koynuna,
Ateşler de yaktım, göremiyorum,
Bir nefes dibimsin, ölsem belki..
Boğmalı o zaman ulaşmaya niyetli,
Kalbi, mavinin kucağına, gözü kapalı,
Deniz tuzundan yanmakta gözlerim,
Bakacağım yoksa, açabilsem belki..

Epeydir susuyorum..
Külahları değişilmiş çoktan kalplerin
Dokuz kapıya dokuz mühürlü dilim.
Haykıracağımda yüzüne, açılsalar belki..
Yakınım..uzağım..Nereden bakmalı..?

Epey olmuş bekliyorum..
Varsın biliyorum,
Sustum da..susuyorum…

Rüyalar misali dalgınım, kim bilir..
Ezan sesiyle diyorum,
Uyansam belki …


16-03-2012                                                       Özkan ERDAŞ


...Sonsuz'dan bir metin daha...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder