Salı, Mart 06, 2012

.. Hatrımdan Koptu 'SEN'..

Bana seni sorsalar susarım.
        Yakının uzağı ellerin, gözlerin,
                O deseler, onsuz gibiyim.
                         Bırak biraz okuyup çalışayım,
                                     Bilmiyorum seni anlatmasını,
                                                     Sorsalar susarım...

Gel dediler, gitmedim gece yarısı dışarı.
Karanlık korkusu değil, odam hep karanlık..
Bir gecenin şerrine yazılısın,
Gündüz gözüyle sevemediğim..
Bir gölgede bari çıkıp gelsen diyorum,
Hava bulutlu hiç güneş doğmuyor,
Doğmayacak gibide..
Çıkmıyorum dışarı, gecenin şerrine yazılısın,
Bir’e Bin’di, hiç gibi de..
Neye benzer onu da bilmiyorum..
Belki bahar güneşini bekliyorum.

Sordular seni geçen gece,
           Hatırlamıyorum dedim, kimdir?
                    Yalın ayak koşardın içimde,
                              Uzaktan da uzak düşlerin.
                                          Sen deseler, sensiz gibiyim..

Sordular..
                  Süt dökmüşüm,
                                    Sus pus oturuyorum…

15-01-2012                                                       Özkan ERDAŞ


...Sonsuz'dan bir metin daha...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder