Salı, Mart 06, 2012

.. Son Yemekte..


Bir bardak birliktelik katın,
Yudum yudum merhamet bağrında
Doyasıya sarılmalıyım canıma değer
Üşüyorum biraz, bir nefes ısınayım
O yeter …

Bir bakış umut doldurun,
Gözümden feryat figan her çırpışımda
En yorulmuşluğumla bir ara vermeli
Korkuyorum biraz, boşalsın hayal kırıklıklarım
Yettiğince artık …

Bir tebessümle sen alayım,
Yüzünde kendimi karanlığa inat okuyayım
Onca dertten tasadan ırak,
Alaydan uzak, bir gerçekliğe çalmalı
Yoruldum biraz, dudakların beni benden almalı
Değer biçemediğim …

Bir akşamına ölüm belki,
Onu da koyarlar masam elbet
Aklımda yemediğim tatlı kalmasın diyerek.
Hastayım biraz, tüm derdime son olmalı
Ya baklavadır ya tulumba..
Belki kaymaklı kadayıf.
Yediğim içtiğim senle gelse
Tıka basa doyar, tatlımı da alırım …

29-02-2012                                                                    Özkan ERDAŞ


...Sonsuz'dan bir metin daha...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder