Cumartesi, Mart 17, 2012

.. Haykıracağım , Susturacaklar..

Takatin zulmüne yazılacak.
Veryansın ediyordu gece,
Adım adım takibindeyim
Feryat figan bağrıma bastım
Neylesin çocuk, şekerini düşürmüş.
Ana .. oğlunu bilmem hangi cepheye
Kurban vermiş, koyun niyetli,
Parası yok sokakta kimsesizin
Ne yapsın..?

Oysa yerden bitiveriyordu acımasızlık,
Elini uzatanı geri çevirdik çoktan.
Geçen gece öldürüldü bir taksici,
Yol vermemiş ardından gelene, yoktan..
Toprağı da kurumadı vurulan gazetecinin,
Hürriyeti yazdığı sayfalara gömdüler.

Takatin zulmüne yazılacak,
Kazılacak yine derin bir kuyu
Elde avuçta kalan ne ederse artık,
Halbuki emek emek işlenmişti vicdana..
Senden, benden, ondan,
Satın alındı bile hiç uğruna.

Takatim kalmayacak vicdansıza
Geçmişe, hürriyete, emeğe saygısıza…
‘ Yok artık..!’ dedim diye
Asılacağım… Üç çift gözle…

15-03-2012                                                    Özkan ERDAŞ


...Sonsuz'dan bir metin daha...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder